Skip to main content

دانلود نوحه زلالیه آرزوهامون به پا شد باز از محمود کریمی

دانلود نوحه زلالیه آرزوهامون به پا شد باز از محمود کریمی






Mahmoud Karimi 10

مجنون اباعبدالله
شهید بی کفن ارباب قتیل صد پاره تن ارباب
غریب و بی کس و بی یار و دور از وطن ارباب
تو چشمایه رباب عکس لب عطشان شش ماهه
روی نیزه جلو چشمام یه زینب صورت ماهه
آواره شده آل الله روی نی سر ثار الله
هستم بنده ثار الله مجنون ابا عبدالله
چشامون ابر وبارونه برات مردن
آرزومونه
**//–//**
روزا دلتنگ و دلم خونه
شب ها لب هام غزل خونه
کی میدونه شاید امسال منو تا قتله گاه بردی
مث روزی که دل بردی ما با نگاهت مردیم
میمونم به پای عشقت ای جونم فدای عشقت
همه چشما پر از خونه دل عالم پریشونه
آقا از کجا معلوم تا سال بعد کی میمونه
شاید این نوحه و روضه های آخرم باشه
چی میشه باز ببینم روبرو چشمام حرم باشه
لیلای همه مجنونه دل های ..
هستم بنده ثار الله مجنون ابا عبدالله
الا ز صبح ازل یار سید الشهدا
یگانه ..
**//–//**
به شهر کوفه علمدار سید الشهدا
تویی که مرغ دلت بر فراز..
به زیر تیغ عزادار سید الشهدا
به دست پی..
سلام دائم..
سرشک دیده..
سلام بر گلوی پاره پاره ات مسلم
حسین میا به کوفه
کوفه وفا نداره

Comments

Popular posts from this blog

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی گمونم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی گمونم ♬♫♪ چی اومد سر من که قول داده بودم دیگه برنگردم که امشب دوباره به یاد چشات گریه کردم ♬♫♪ که انگار تمومی نداره دیگه بی تو دردم … ♬♫♪ یه امشب چی میشه سرم رو روی شونه تو بذارم سرم رو دیگه از روی شونه هات بر ندارم

دانلود آهنگ جدید ایوان بند دختر باران

دانلود آهنگ جدید ایوان بند دختر باران

دانلود آهنگ تو رو میشناسم از شهاب مظفری

دانلود آهنگ تو رو میشناسم از شهاب مظفری   ♮ ♫ ♮ ♮ میبینمت اما غریبه ای واسم ♮ ♮ ♫ ♮ ♮ به روت نمیارم که تو رو میشناسم ♮ ♮ ♫ ♮ ♮ به روت نمیارم که تو رو میشناسم ♮ ♮ ♫ ♮ ♮ به روت نمیارم که تو رو میشناسم ♮